30 Nisan 2008 Çarşamba

YENİ ŞARKILAR

Yeni şarkılar veya benim yeni duyduklarım belki sözleri işinize yarar diye :)


MURAT SOYDEMİR - BEN O ESKİ BEN DEĞİLİM

sana cesaret vermesim caresiz kalışım
şimdilik cok güzelsin ve sen kazandın
bir gün pişman olup beni ararsın
unutma ben o artık eski ben degilim

Ben degilim sana şarkılar yazan
Ben degilim hasretinle yanan
Ben degilim yoklugunda aglıyan
unutma ben o artık eski ben degilim

NOT: Youtube videosu için tıklayın



EBRU ÇEÇEN - BEN SANA ÖYLEYİM İŞTE

bazen hoyrat türkü düşer
gönlümdeki köyüme
dilime dolanır saatlerce
dilime dolanır her hece

ben sana öyleyim işte
ben sana öyleyim işte
ben sana ben sana ben sana öyleyim işte

bazen hırçın hasret tüter
aklımı başımdan alır
beni bir ben bir sen eder
ben ölürüm sen kalır

ben sana öyleyim işte
ben sana öyleyim işte
ben sana ben sana ben sana öyleyim işte

(umarım yanlış değildir)

NOT:
1-Youtube videosu için tıklayın

2-Bu da şarkıcının bir diğer şarkısının videosu,
ben pek sevmedim ama belki hoşunuza gider diye ekliyorum.
tıklayın...

FRANKE BORİS & KIVILCIM - SENİN OLSUN

Anlamazsın yar
Seni seçti bu yürek
Gökyüzü yıldız dolu
Yıldızlar umut dolu
Ben yalnız çaresiz bitik
Sen onla aşka yenik


Sevdiğim uzak durma
Yüreğim yanı başımda
Al canım senin olsun
Bırakma yarı yolda
Sevdalar senin olsun
Umutlar seni bulsun
Ben sensiz çaresiz yorgun
haklarım helal olsun


Bir gün bir gün karşıma çıkacaksın
Gözlerin dolacak deliler gibi ağlayacaksın
Yağmurdaki ilk buseyi
Yüreğimdeki o büyük sevgiyi
Asla asla unutamayacaksın
Çünkü çünkü


Bende seni unutamadım
Seni bir an bile
Gözler gördü seni
Yanında başka biri
Sen mutlu hayat dolu
Yüreğim unut onu


Sevdiğim uzak durma
Yüreğim yanı başımda
Al canım senin olsun
Bırakma yarı yolda
Mutluluk senin olsun
Hüzünler uzak dursun
Yürekli aşklar seninle
Allah yardımcın olsun


Sevdiğim uzak durma
Yüreğim yanı başımda
Al canım senin olsun
BIRAKMA BIRAKMA YARI YOLDA

NOT: Söyleyen kısmından pek emin değilim ama tesadüfen buldum ekleyeyim dedim:)
youtube videosu için tıklayın