30 Nisan 2008 Çarşamba

MERCAN ALEV ŞARKILARI

Sevdiğim iki tane Mercan ALEV şarkısı:

UÇURUM

bunca zamandır nerelerdesin
ah vefasız sen beni hiç bilmez misin
terk edilmiş gözyaşımda
kaç yangın yandı
kim bilir yanı başında
kimler uyandı
çözdüm artık senin için bağladığım karaları
gözyaşımda yıkadım kalbimdeki yaraları

aşk bir uçurumdan düşmek gibidir
o yüzden sevgiliye yar denilir
bir damla gözyaşımın hakkı ödenmez
öldürmeyen her acı beni diriltir.

bunca zamandır nerelerdesin
ah vefasız sen beni hiç bilmez misin
terk edilmiş gözyaşımda
kaç yangın yandı
kim bilir yanı başında
kimler uyandı
çözdüm artık senin için bağladığım karaları
gözyaşımda yıkadım kalbimdeki yaraları

aşk bir uçurumdan düşmek gibidir
o yüzden sevgiliye yar denilir
bir damla gözyaşımın hakkı ödenmez
öldürmeyen her acı beni diriltir.


MUCİZE

Kim kim ki diyorsa
Aşk azap hali doğruyu söyler
Ama kim afdiliyorsa affetmeyenler kendine eder

Anlatmak ne zor bu hali
Yaptığına deyse bari
Ağlayamıyorsun
Uçurumların ucunda
Mucizeler başucunda
Anlayamıyorsun

Kim kim ki diyorsa
Aşk azap hali doğruyu söyler
Ama kim çok seviyorsa son bir şans verir yine affeder

Anlatmak ne zor bu hali
Yaptığına deyse bari
Ağlayamıyorsun
Uçurumların ucunda
Mucizeler başucunda
Anlayamıyorsun